زنان
زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ولادت منجي بشريت ، اميد مستضعفان جهان ،

 عدالت گستر کل ، مجري کامل احکام الهي ،

نور غالب بر سياهي و ظلمت ،

 حضرت بقيه الله الاعظم حجه ابن الحسن العسگري

عج الله تعالي فرجه الشريف

بر همه شيعان و رهروان راستين و منتظران آماده ظهورش 

 مبارک باد

جز خم ابرويش هيچ محرابي ندارم

 جز غم هجران رويش من تب و تابي ندارم

گفتم اندر خواب بينم چهره چون آفتابش

 حسرت اين خواب در دل ماند چون خوابي ندارم

 سر نهم بر خاك كويش جان دهم در ياد رويش 

 سر چه باشد جان چه باشد چيز نايابي ندارم

 

پاداش مجاهد شهيد در راه

خدا بزرگتر از پاداش انسان عفيف پاكدامني نيست

كه قدرت انجام گناه را دارد

 اما آلوده به گناه نميشود .

 همانا انسان عفيف پاكدامن

فرشته اي از فرشتگان خداست.

امام متقين حضرت علي عليه السلام

      خواهرم! ای دختر خوب وطن                  

                                   گوش کن!من باتو دارم یک سخن

      تو گل خوشبوی این بوم و بری  

                                   تو مسلمانی،به دین حیدری

      الگوی ما فاطمه دخت نبیست

                                   همسر خوب و وفادار علیست

      ما که هستیم پیرو آیین ودین

                                 بین چه می گوید به تو شرع مبین

     گفته قرآن: یا نساء العالمین 

                                  روی خود پوشان به چادر این چنین

     تا نبینی از هوس رانان عذاب

                                 بهترین کارت بود حفظ حجاب...

 



نظرات شما عزیزان:

همدرد
ساعت21:02---8 اسفند 1391
سلام برادر همدرد اگه می شه اون تبلیغی که بالای وبلاگت گذاشتی زیرش این کد رو بزاری
اگه می شه رومو زمین ننداز اخوی




رو مو زمین ننداز حسین جان من


علی
ساعت21:14---9 مرداد 1391
چه شعر قشنگی گذاشتی بیشتر بذار بهت سر میزنم

persian.girl
ساعت13:52---6 مرداد 1391
سلام. وبلاگ خیلی قشنگی داری.به منم سر بزن.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو با عنوان علم روز لینک کن و تو قسمت نظرات بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی

nazanin
ساعت20:50---3 مرداد 1391
سلام قربونت برم من ... چه وبلاگ جمع و جوری داری ... فقط ای کاش مطالبت رو بیشتر کنی

باقی چیزاشم عالیه

راستی اگه دوست داشتی باهام تبادل لینک کن ... منو با اسم کتب مرجانی لینک کن و بهم خبر بده

یادت نره عزیزم ..............

منتظرتم



hadi
ساعت23:41---2 مرداد 1391
سلام وبلاگتون عالی بود........به وب من هم سری بزنید.......یا علی
www.hadibaghani.loxblog.com


vahid
ساعت15:49---1 مرداد 1391
سلام . خسته نباشی
میخواستم یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت معرفی کنم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت کسب درآمد هستم وچندین برداشت به حساب بانکی ام داشتم و اون رو تضمین میکنم پس اگه دوست داشتی به وبلاگم بیا که توضیحات بیشتر در مورد این راه کسب درآمد و راهنمایی و آدرس این سایت کسب درآمد رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه ، پس میتونی با خیال راحت بیای و توضیحات ببیشتر در مورد این راه کسب درآمد رو بخونی و اگه تمایل داشتی ثبت نام کنی . وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


مصطفی
ساعت20:09---28 تير 1391
سلا واقعا وب قشنگی داری لطفا به م ن هم سری بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 آبان 1388برچسب:شعر, امام زمان, ] [ 14:50 ] [ بنده ی خدا ]
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 1216
بازدید کل : 206266
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده